خبرگزاری کار ایران

بازگشت ۴ مجموعه ورزشی شهرداری تهران به چرخه خدمات‌رسانی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۵۳۰

معاون فنی و اجرایی سازمان ورزش شهرداری تهران از بازگشت ۴ مجموعه ورزشی به چرخه خدمت‌رسانی و نیز احیا و ترمیم صددرصدی زمین‌های چمن در این مجموعه‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، امیر نجف‌نژاد اصل، معاون فنی و اجرایی سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به بازگشت ۴ مجموعه ورزشی به چرخه خدمات‌رسانی  گفت: مجموعه‌های فدک واقع در منطقه ۸، آیت الله سعیدی در منطقه ۱۴، سهند در منطقه ۱۶ و شهر سالم (۲) در منطقه ۲۰، آماده ارائه خدمات ورزشی به عموم شهروندان شده‌اند.

وی افزود: زمین‌های چمن تمامی مجموعه‌های یاد شده و نیز سالن توپی مجموعه آیت الله سعیدی اورهال(بازآمدسازی) شده و آماده خدمات رسانی به شهروندان تهرانی است. همچنین با اتمام تعمیرات استخر مجموعه فدک طی هفته‌های آینده، شهروندان منطقه ۸ نیز می توانند از امکانات آبی و زمین چمن آماده این مجموعه، بهره برداری کنند.

گفتنی است، سازمان ورزش شهرداری تهران در راستای انجام رسالت خود مبنی بر ارائه خدمات ارزان و در دسترس به اقشار مختلف شهروندان پایتخت نشین به منظور دستیابی به شهری سالم، بانشاط و پویا؛ اماکن ورزشی را به عنوان یکی از مهم‌ترین درگاه‌های ارتباطی با عموم مردم مورد توجه ویژه قرار داده و با در اختیار داشتن ۲۱۳ مجموعه‌ ورزشی، این مهم را به انجام می‌رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز