خبرگزاری کار ایران

فعالیت پایگاه‌های جذب حامی ایتام در شب‌های قدر

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۵۲۹

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران از فعالیت پایگاه‌های جذب حامی ایتام در شب‌های قدر خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، همزمان با برپایی مراسم‌شب‌های قدر و ایام شهادت حضرت علی (ع)، ثبت‌نام از متقاضیان شرکت در طرح اکرام ایتام کمیته امداد در پایگاه‌های سراسر استان تهران ادامه دارد.

محمد دهرویه، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران گفت: هر نفر می‌تواند به عنوان حامی ایتام در طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد ثبت نام کند.

وی با ارائه آمار تعداد ایتام و فرزندان محسنین، عنوان کرد: در حال حاضر بیش از 23 هزار یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت طرح اکرام هستند.

دهرویه با تشریح شیوه‌های حمایت از فرزندان معنوی، گفت: متقاضیان برای شرکت در این طرح می‌توانند علاوه بر حضور در ادارات اجرایی این نهاد با شماره‌گیری شماره ثابت ۷۳۵۵، از طریق سایت ekram.emdad.ir و همچنین با حضور در نمایشگاه قرآن و غرفه اکرام ایتام و محسنین نسبت به حمایت مادی و معنوی از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد اقدام کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد ادامه داد: همچنین متقاضیان شرکت در طرح اکرام می‌توانند با ارسال عدد ۱ به شماره پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳، برای مشارکت در این طرح اقدام کنند.

شایسته ذکر است؛ غرفه‌های کمیته امداد استان تهران از درب شماره یک مصلی تهران، محوطه ورودی ، سمت چپ واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز