خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف احتکار ۲۰۰ تن ورق استیل به ارزش ۴۰ میلیارد تومان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۳۷۴

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۲۰۰ تن ورق استیل احتکار شده به ارزش ۴۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر احتکار ورق استیل در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان موضوع را در دستور کار جدی خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی انبار و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضایی از این انبار بازدید به عمل آورده و در نهایت ۲۰۰ تن ورق استیل احتکارشده کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در بررسی‌های صورت‌گرفته جرم احتکار برای کارشناسان محرز شد، تصریح کرد: بررسی‌ها حاکی از این بود که محموله مذکور از دی ماه سال ۹۹ به انبار مذکور وارد شده و تا کنون هیچ گونه خروجی به بیرون نداشته است.

هاشمی‌فر با بیان این که کارشناسان مربوطه ارزش این احتکار را بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال اعلام کردند، اظهار داشت: دراین راستا محموله مذکور توقیف و پرونده آن نیز برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی ارسال شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز