خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک دبیرکل اینترپل به رئیس پلیس بین‌الملل فراجا

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۸۱۱

دبیرکل سازمان جهانی اینترپل در پیامی انتصاب سردار مجید کریمی به سمت رئیس پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، «یورگن اشتاک» دبیر کل سازمان جهانی اینترپل (پلیس جنایی بین‌المللی)،  طی پیامی انتصاب سردار «مجید کریمی» را به عنوان رئیس پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و رئیس دفتر ملی مرکزی اینترپل تهران، تبریک گفت و حمایت و پشتیبانی کامل خود را از اقدامات و تلاش‌های وی اعلام کرد.

 متن این پیام به شرح زیر است:

«سردار مجید کریمی، رئیس محترم پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

انتصاب جنابعالی را به عنوان رئیس پلیس‌بین الملل پلیس جمهوری اسلامی ایران و رئیس دفتر ملی مرکزی اینترپل تهران تبریک و تهنیت عرض نموده و حمایت و پشتیبانی کامل خود را از اقدامات و تلاش‌های جنابعالی، اعلام می‌دارم.

بدین وسیله آمادگی کامل خود را در راستای همکاری‌های پلیسی - بین‌المللی، موضوعات و موارد مورد نیاز به همکاری تنگاتنگ، لحظه‌ای و مستمر، همچنین تعاملات دوجانبه در موضوعات مورد علاقه طرفین اعلام می‌کنم.

با احترامات فائقه

یورگن اشتاک

دبیرکل سازمان پلیس جنایی بین‌المللی (ااینترپل)»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز