خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

استقرار آتش نشانان در ۱۷۵ نقطه در بوستان‌ها و تفرجگاه‌های اصلی و بزرگ تهران/ حضور تیم غواصی آتش نشانی در اطراف دریاچه خیلج فارس

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۷۵۰

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از استقرار آتش نشانان در ۱۷۵ نقطه در بوستان‌ها و تفرجگاه‌های اصلی و بزرگ تهران خبرداد.

«جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره استقرار آتش نشانان تهران در روز طبیعت گفت: علاوه بر اینکه تمام ۱۳۴ ایستگاه آتش نشانی تهران در آماده باش کامل هستند، استقرارهایی در ۱۷۵ نقطه در بوستان‌ها و تفرجگاه‌های اصلی و بزرگ تهران با استفاده از ۹۸ دستگاه خودروی سنگین، ۴۰ دستگاه خودروی سبک و ۳۵ دستگاه موتورسیکلت درنظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: همچنین اکیپ‌هایی نیز بصورت پیاده در برخی مناطق که دسترسی خودرو به آنجا دشوار است درنظر گرفته شده است. همچنین تیم غواصی سازمان آتش نشانی نیز در اطراف دریاچه خلیج فارس مستقر خواهد بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: این استقرارها که ۴۰۰ آتش نشان در آن حضور خواهند داشت از ساعات اولیه روز آغاز و تا زمان حضور شهروندان در آن نقاط ادامه خواهد داشت.

ملکی با اشاره به گشت زنی مدیران سازمان آتش نشانی گفت: تعدادی از مدیران ارشد عملیات نیز در همین زمان مشغول گشت زنی و سرکشی به همکاران خواهند بود.

وی تاکید کرد: از هموطنان گرامی تقاضا دارم از روشن کردن آتش در بوستان‌ها خودداری کنند. مراقب کودکان خود باشند و از پارک نامتعارف خودروها که مانع حرکت خودروهای امدادی می‌شود خودداری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز