خبرگزاری کار ایران

برج میلاد در «روز طبیعت» تعطیل است/ اهتزاز ۱۰۰ ابرپرچم در تهران به مناسبت «روز جمهوری اسلامی»

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۶۶۰

روابط‌عمومی برج میلاد تهران از تعطیلی این مجموعه گردشگری در «روز طبیعت» خبر داد و همچنین اداره ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهرداری تهران اعلام کرد که در «روز جمهوری اسلامی» ۱۰۰ ابرپرچم در سطح پایتخت به اهتزاز درآمده است.

به گزارش ایلنا، روابط‌عمومی برج میلاد تهران اعلام کرد که در روز طبیعت (۱۳ فروردین)، این مجموعه گردشگری تعطیل است و پذیرای گردشگران و بازدیدکنندگان نخواهد بود.

همچنین براساس اعلام اداره ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، رضا صیادی مدیرعامل این سازمان از اهتزاز صد ابرپرچم بر پایه‌های بلندمرتبه میادین و نقاط شاخص شهری پایتخت در روز جمهوری اسلامی (۱۲ فروردین) خبر داد. 

صیادی در این باره گفت: اهتزاز پرچم یکی از رویکردهای اصلی سازمان زیباسازی در حوزه آذین‌بندی‌های مناسبتی و دائمی شهر تهران است که در مناسبت‌های ایرانی با توجه ویژه به پرچم رسمی کشور دنبال می‌شود.

وی افزود: اهتزاز دائمی هزاران پرچم عمودی و بزرگراهی، نصب نماپرچم در ساختمان‌های شاخص و ساخت و نصب بیش از ۱۰۰ پایه پرچم بلندمرتبه و اهتزاز ابرپرچم از جمله فعالیت‌های سازمان در این حوزه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز