خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

انجام بیش از هزار و ۵۰۰ عملیات جاده‌ای در طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۲/ایجاد اسکان اضطراری برای بیش از سه هزار نفر

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۴۰۲

سخنگوی طرح‌های نوروزی هلال احمر در نوروز ۱۴۰۲ آخرین اقدامات سازمان امداد و نجات را در طرح ملی امداد و نجات نوروز تشریح کرد.

«وحیدی سلیمی» سخنگوی طرح‌های نوروزی هلال احمر در نوروز ۱۴۰۲ در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات اقدامات این جمعیت در طرح‌های نوروزی گفت: در طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۲ از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ لغایت ۱۰ فروردین ۱۴۰۲، کل عملیات و خدمات انجام شده ۳۴۴۸ مورد بوده است.

وی ادامه داد: در این بازه زمانی ۱۵۹۵ مورد عملیات جاده ای، ۱۳۰ مورد عملیات جوی، ۱۲۲ مورد عملیات کوهستان، ۲۷ مورد عملیات در محیط‌های آبی انجام شده است.

سخنگوی طرح‌های نوروزی هلال احمر تصریح کرد: در این مدت به ۵۰۳۱۴ نفر امدادرسانی شده و برای ۳۷۹۷ نفر اسکان اضطراری فراهم شده است. همچنین ۱۳۴۷ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۱۹۱۰۰ نفر در محل درمان شده اند.

سیلمی با بیان اینکه در این مدت ۲۵۷ نفر به محل امن منتقل شده اند، خاطرنشان کرد: در طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۲.۲۹۲ مورد عملیات نجات فنی انجام و ۳۳۷ مصدوم در سوانح جاده‌ای رهاسازی شده اند. همچنین از ۲۱هزار و ۶۸۲ نفر تست قند و فشار خون گرفته شده است.

وی با اشاره به استان‌هایی که بیشترین عملیات امداد و نجات در آنجا انجام شده است، گفت: بیشترین عملیات امداد و نجات در استان‌های مازندران با ۱۸۶ مورد، اصفهان با ۱۷۸ مورد و فارس با ۱۶۰ مورد بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز