خبرگزاری کار ایران

هشدار هواشناسی و آماده‌باش هلال‌احمر/ کولاک برف و باران در راه کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۱۷۴

معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به صدور هشدار شماره ۵ هواشناسی مبنی بر بارش شدید و رگباری باران و کولاک برف در کشور، از آماده‌باش امدادگران هلال‌احمر برای امدادرسانی در سوانح جوی پیش‌رو خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، مرتضی مرادی پور گفت: بر اساس هشدار شماره ۵  هواشناسی از جمعه ۱۱ فروردین تا شنبه کولاک برف در استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، کردستان، ارتفاعات در استانهای قزوین، البرز، گیلان، مازندران، تهران، چهارمحال و بختیاری، لرستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، ارتفاعات شمال شرق خوزستان، خراسان شمالی، سمنان، گلستان و خراسان رضوی پیش بینی شده است.

مرادی پور گفت: بر اساس این هشدار از جمعه ۱۲ فروردین تا شنبه با کاهش شدید دما در شمال غرب و شمال شرق کشور، سمنان، گیلان، همدان، مرکزی، قزوین، البرز و تهران مواجه می‌شویم که امدادگران در این استان‌ها به حالت آماده باش خواهند بود. 

معاون عملیات سازمان امداد و نجات افزود: به دلیل بارش شدید و رگباری باران - بارش برف در مناطق سردسیر، از جمعه تا شنبه در استان‌های گیلان، مازندران، کرمانشاه، لرستان، شمال و شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، همدان، قزوین، البرز، تهران و مازندران امدادگران در این استان‌ها نیز آماده خدمات رسانی هستند. 

به گفته مرادی پور، به دلیل وزش شدید باد و گرد و خاک از جمعه ۱۲ فروردین تا شنبه در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان‌جنوبی، یزد، اصفهان، قم، مرکزی، تهران، البرز، قزوین، سمنان، خراسان شمالی، مرکزی، کرمان، فارس و سیستان و بلوچستان امدادگران این استان‌ها نیز آماده خدمات رسانی به مصدومان احتمالی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز