خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان:

۳ فوتی بر اثر وقوع سیل در کرمان/اعزام ۴۱ امدادگر به مناطق متاثر

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۰۴۳

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از وقوع سیل و آبگرفتگی در شهرستان جیرفت استان کرمان و فوت ۳ نفر بر اثر این حادثه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان؛ رضا فلاح مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گفت: بر اثر وقوع سیل و آبگرفتگی در استان کرمان - شهرستان جیرفت 41 نیروی امدادی در قالب 8 تیم امدادونجات از مرکز استان و شهرستان‌های جیرفت، عنبرآباد، کرمان، ماهان به منطقه حادثه دیده اعزام و به 20 نفر امدادرسانی کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه امدادگران در 6 روستا در حال امدادرسانی هستند افزود: 8 تیم اعزامی‌ به این مناطق تاکنون اقدام به تخلیه آب از ۴ واحد منزل مسکونی کرده اند که 4 دستگاه خودروی کمکدار، یک دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه خودروی نجات در این عملیات مورد استفاده قرار گرفته است.

فلاح در ادامه افزود: متاسفانه این سیلات تاکنون 3 فوتی داشته  و دقایقی پیش سومین جسد مفقودین حادثه سیل شهرستان جیرفت در رودخانه روستای آبگرم بخش بلوک توسط نیروهای هلال احمر پیدا شد.

وی با اشاره به اینکه ارزیابی روستاها توسط نیروهای هلال احمر در جیرفت در حال انجام است، افزود: عملیات امدادرسانی و تخلیه آب منازل و معابر آغاز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز