خبرگزاری کار ایران

فرمانده قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی فراجا اعلام کرد:

دستگیری ۲۰۴ متهم و کشف ۱۸۳ میلیارد تومان جرایم اقتصادی در ۲۴ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۹۰۶

فرمانده قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی فراجا از دستگیری ۲۰۴ متهم اقتصادی و کشف بیش از ۱۸۳ میلیارد تومان انواع جرایم اقتصادی طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سهراب بهرامی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در سراسر کشور در تعطیلات نوروزی با تلاش‌های شبانه‌روزی و اقدامات تخصصی، موفق به کشف انواع جرایم اقتصادی در حوزه پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز (سوخت، دام و ...) و پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی (احتکار، اخلال در نظام اقتصادی و ...) شدند.

وی  افزود: ارزش کشفیات مذکور طبق نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر یک هزار و ۸۳۳ میلیارد ریال برآورد می‌شود و همچنین در این راستا ۲۰۴ متهم دستگیر شده‌اند. 

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا ادامه داد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند و مبارزه با هر گونه جرایم اقتصادی از اولویت‌های کاری و مأموریتی پلیس امنیت اقتصادی است. 

بهرامی در پایان از هموطنان عزیز درخواست کرد: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی در حوزه امنیت اقتصادی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز