خبرگزاری کار ایران

ارائه ۲.۵ میلیون نفر/خدمت در طرح‌های نوروزی هلال‌احمر

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۸۰۶

سخنگوی طرح‌های نوروزی جمعیت هلال‌احمر از تلاش و مشارکت بیش از 187 هزار نفر/روز اعضای این جمعیت در سراسر کشور و ارائه ۲.۵ میلیون خدمت به مردم و مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، سلیمی در جلسه ستاد خدمات نوروزی هلال‌احمر که ظهر امروز با حضور رئیس جمعیت، دبیرکل، معاونان و مسئولان و همچنین حضور برخط استانداران در برخی استانها و مدیران عامل هلال احمر کشور برگزار شد، با اعلام آمار کلی خدمات نوروزی جمعیت در قالب طرح‌های امدادی، خدمات بشردوستانه، خدمات درمان، دارو و توانبخشی گفت: از 24 اسفند تا پایان شب گذشته، ششم فروردین‌ماه، 2 میلیون و 472 هزار و 887 نفر/خدمت نوروزی به هموطنان در قالب طرح‌های امدادی، خدمات بشردوستانه جوانان، پویش هلال رحمت و همچنین خدمات درمان و توانبخشی و معاینات حجاج در سطح کشور ارائه شده است.

سلیمی‌با بیان اینکه در این مدت، ۳۹ هزار نفر از خدمات امدادی هلال‌احمر بهره‌مند شده و ۶۳ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی نیز در قالب طرح همای رحمت میان نیازمندان توزیع شده است، افزود: با مشارکت جوانان هلال‌احمر بیش از ۲ میلیون و ۱۸۴ هزار نفر/خدمت بشردوستانه ازجمله راهنمایی مسافران، برپایی خیمه‌های نماز، آموزش امداد و کمک‌های اولیه در ایام نوروز و در مبادی و خروجی‌های شهرها به مسافران ارائه شده است.

وی اشاره به آغاز معاینات حج زائران در کشور نیز گفت: با همکاری 1926 پزشک، معاینات 5346 زائر تا پایان روز گذشته انجام شده، همچنین در این ایام 53 هزار و 769 خدمت توانبخشی، دارو و درمان با تلاش کادر دارویی و درمانی هلال احمر به مردم ارائه شده است.

سخنگوی طرح‌های خدمات نوروزی جمعیت هلال‌احمر در پایان خاطرنشان کرد: خدمات نوروزی هلال احمر از روز ۲۴ اسفند با مشارکت 187 هزار و 468 نفر/روز نیروی انسانی جوان، امدادگر، داوطلب و کارمند هلال احمر ارائه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز