خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

توزیع بیش از ۶۳ هزار سبد معیشتی بین خانواده‌های نیازمند در قالب پویش «هلال‌رحمت»/ بیش از ۳۴ هزار مراجعه به مراکز درمانی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۷۱۷

سخنگوی طرح‌های نوروزی ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر از وزیع بیش از ۶۳ هزار سبد معیشتی بین خانواده‌های نیازمند در قالب پویش «هلال‌رحمت» خبرداد.

«وحید سلیمی» سخنگوی طرح‌های نوروزی ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره پویش هلال رحمت گفت: با مشارکت ۵ هزار و ۴۵۹ خیر و همکاری ۸۳ هزار و ۴۰ داوطلب عضو هلال احمر از ۱۵ اسفند تا پایان روز ششم فروردین ماه ۶۷ هزار و ۳۶۳ بسته کمک معیشتی تامین شده است.

وی ادامه داد: تعداد کل سبد معیشتی توزیع شده در ۲۳۷ محله از محلات طرح توسعه و توانمندسازی ۲۰۲۰ محله به ۱۷ هزار و ۸۲ مورد رسیده است. تعداد کل سبد معیشتی توزیع شده در سایر مناطق ۴۶ هزار و ۴۵۶ مورد بوده است.

سخنگوی طرح‌های نوروزی ۱۴۰۲ گفت: از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ تا ششم فروردین سال جدید جمع کل سبد معیشتی توزیع شده به ۶۳ هزار و ۵۳۸ مورد رسیده است.

سلیمی همچنین درباره اقدامات انجام شده در معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی و سازمان تدارکات پزشکی گفت: ۳۴۰۳۳ تعداد کل مراجعین به مراکز درمانی در این مدت است. همچنین در این مدت ۸۹۶ نفر به مراکز توانبخشی مراجعه کرده اند.

به گفته وی در این بازه زمانی و از ابتدای این طرح ۱۸.۸۴۰ نفر به داروخانه‌ها مراجعه و در مجموع در این مدت ۵۳.۷۶۹ خدمات دریافت کرده اند. همچنین در مرکز پزشکی حج و زیارت ۵.۳۴۶، معاینه انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز