خبرگزاری کار ایران

آغاز ساخت کلان بیمارستان هزار تخت خوابی مشهد با حضور وزیر بهداشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۷۶۴

با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار خراسان رضوی، عملیات ساخت کلان بیمارستان یک هزار تخت خوابی در شهرک دانش و سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد آغاز شد.

به گزارش ایلنا از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، این پروژه در مجموعه شهرک دانش و سلامت مشهد با زیر بنای حدود صد هزار متر مربع و به منظور دسترسی آسانتر مردم مشهد و زائران بارگاه منور رضوی در قالب ۸ طبقه با جانمایی هزار تخت بیمارستانی احداث می‌شود. 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه آغاز عملیات احداث این بیمارستان گفت: استان خراسان رضوی و به خصوص شهر مشهد از لحاظ تعداد تخت‌های بیمارستانی از میانگین استاندارد پایین‌تر قرار دارد و از همین رو نیاز بود برای این استان و شهر مقدس مشهد که زائرپذیر است، توجه بیشتری در حوزه ساخت بیمارستانهای مجهز مبذول شود. 

عین اللهی با بیان اینکه به یمن ورود رهبر معظم انقلاب به شهر مشهد و با تأسی به فرمایش‌های ایشان، کلان بیمارستان پیشرفته یکهزار تخت خوابی برای دسترسی آسانتر عموم مردم و زائران به خدمات درمانی در مشهد ساخته خواهد شد، خاطر نشان کرد: در این کلان بیمارستان تلاش می‌شود همه تخصص‌های پزشکی حضور داشته باشند تا مردم مناطق مختلف شهر مشهد و پیرامون آن برای دریافت خدمت تخصصی مورد نیاز خود نیازی به طی مسافت طولانی نداشته باشند. 

وی با بیان اینکه دو کلان بیمارستان نیز با نام‌های حضرت مهدی (عج) و شهدای تجریش در تهران افتتاح شده و می‌شود، گفت: برای سایر شهرها نیز پیش بینی کلان بیمارستان شده است و تاکنون ساخت ۵ کلان بیمارستان در دستور کار وزارت بهداشت قرار دارد. 

وزیر بهداشت تاکید کرد: با موافقت استاندار و پیگیری رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد سعی می‌شود برای ساخت این پروژه از پیمانکارانی استفاده شود که در مدت زمانی کوتاه بتوانند بیمارستان را تحویل دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز