خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت وارد مشگین شهر شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۴۴۷

وزیر بهداشت به منظور بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی استان اردبیل و حضور در کنگره ملی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی وارد مشگین شهر شد.

به گزارش ایلنا از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بهرام عین اللهی در این سفر یک روزه از مرکز جامع خدمات سلامت شبانه روزی قصابه، بیمارستان ولیعصر (عج) مشگین شهر و پروژه طرح توسعه این بیمارستان بازدید می‌کند. 

بازدید از مرکز جامع خدمات سلامت شماره ۳ و آزمایشگاه مرکزی بهداشت از دیگر برنامه‌های وزیر بهداشت در شهرستان مشگین شهر است. 

عین اللهی همچنین در مراسم افتتاحیه بیست و سومین کنگره ملی سالیانه و نهمین کنگره بین المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور در مجتمع ولایت اردبیل حضور می‌یابد. 

عین اللهی در بازدید از مرکز جامع خدمات سلامت شبانه روزی قصابه ضمن قدردانی از تلاش‌های نیروهای این مرکز، بر لزوم گسترش فضای فیزیکی مرکز جامع خدمات سلامت شبانه روزی قصابه تاکید کرد. 

این مرکز ۵ هزار و ۷۸۷ نفر جمعیت و ۷ خانه بهداشت را تحت پوشش دارد که ۲ پزشک، ۷ بهورز و یک دندانپزشک نیز در آن فعالیت دارند. 

در مرکز جامع خدمات سلامت شبانه روزی قصابه خدمات پزشکی، دندانپزشکی، مامایی، آزمایشگاه، داروخانه و مراقبت‌های بهداشتی سطح یک، ارائه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز