خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت مطرح کرد:

صدور مجوز تولید دارو و تجهیزات پزشکی سرعت می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۷۵۵

وزیر بهداشت در بازدید از پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهدگفت: روند صدور مجوزهای تولید دارو، تجهیزات پزشکی و مواد غذایی در سال «مهار تورم و رشد تولید» سرعت می‌گیرد و زمانی به مراتب کوتاهتر را به خود اختصاص می‌دهد.

به گزارش ایلنا از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بهرام عین اللهی در حاشیه بازدید از پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اظهار داشت: بنابر تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت توجه به تولیدات داخلی و تأمین نیازهای کشور با بهره گیری از ظرفیت‌های نیروی انسانی متخصص، دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دانشکده‌های اطراف آن می‌توانند به قطب شمال شرق کشور در حوزه تولید دارو تبدیل شوند. 

وی با بیان اینکه برای اعطای مجوز‌های لازم به شرکت‌های دانش بنیان باید زیر ساخت‌های لازم و تفویض اختیار به دانشگاه‌ها فراهم شود، تصریح کرد: در همین راستا، پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد می‌تواند برای تأمین نیازهای دارویی و تجهیزات پزشکی مورد نیاز در شمال شرق کشور نقش آفرینی برجسته‌ای داشته باشد. 

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: استان خراسان رضوی از نظر تولید مواد غذایی جایگاه مطلوبی در کشور دارد و در زمینه آزمایش‌ها و کنترل مواد غذایی هم در این دانشگاه اقدامات مناسبی انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز