خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل فراجا اعلام کرد:

به‌کارگیری ۲۵ هزار نیرو برای برقراری امنیت در تهران بزرگ/ برخود قاطع پلیس با خاطیانی که ناامنی ایجاد کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۵۰۰

فرمانده کل فراجا از آماده‌باش ۲۵ هزار نیروی پلیس در ایام نوروز ۱۴۰۲ برای برقراری امنیت در تهران بزرگ خبر داد و گفت: امروز به ملت ایران قول داده‌ایم که آرامش و آسایش خودمان را تقدیم کنیم تا آن‌ها آرامش، آسایش و استراحت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل فراجا صبح امروز یکم فروردین ۱۴۰۲ در رزمایش اقتدار نوروزی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ که با شعار «نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر و حرفه‌ای» در میدان آزادی برگزار شد، با اشاره به شعار نوروزی فراجا گفت: شعار نوروز متفاوت، پلیس مقتدر و حرفه‌ای در حالی شکل می‌گیرد که پلیس باید در حوزه حرفه‌ای ماموریت خود را درست انتخاب کند و آن را به‌درستی انجام داده و هوشمندانه عمل کند.

وی افزود: امروز به ملت ایران قول داده‌ایم که آرامش و آسایش خودمان را تقدیم کنیم تا آن‌ها آرامش، آسایش و استراحت داشته باشند. امروز چشمان ما باید بیدار باشد تا چشمانی در آسایش باشد، چشمانی هوشیار باشد تا چشمانی خوشحال باشد و افرادی مقتدرانه در ماموریت باشند تا مردم از آرامش لذت ببرند.

رئیس پلیس کشور تاکید کرد: متقارن شدن عید نوروز با ماه مبارک رمضان باعث می‌شود علاوه بر اینکه سال را نو کرده‌ایم، دل‌ها نیز نو شود.

رادان با اشاره به شعار تعیین‌شده برای سال ۱۴۰۲ توسط مقام معظم رهبری با عنوان «مهار تورم، رشد تولید» اظهار داشت: امیدواریم مسئولان با عمل به این شعار بتوانند حال دل خوش‌تری برای مردم رقم بزنند. امسال پلیس هم باید متفاوت‌تر از گذشته باشد و نیاز مردم را به طور واقعی شناسایی کند و پاسخ دهد.

وی با تاکید بر توان عملیاتی بالای پلیس در تهران بزرگ در ایام نوروز گفت: امروز ۲۵ هزار نیرو در تهران با تمام توان فرماندهی در شرق و غرب برای برقراری امنیت به‌کارگیری شده‌اند. در حال حاضر بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ گشت انتظامی در هر شیفت امنیت را تامین خواهند کرد و هر کسی بخواهد ناامنی ایجاد کند با او برخورد قاطع خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی کل کشور تصریح کرد: با شناسایی جغرافیای جرم و محلات این نوید را خواهیم داد که مردم در سال جدید آرامش و روز‌های بهتری از آسایش را خواهند دید.

گفتنی است، صبح امروز رزمایش اقتدار نوروزی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با شعار «نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر و حرفه‌ای» با حضور سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل فراجا، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ و جمعی دیگر از فرماندهان و نیروهای پلیس پایتخت در میدان آزادی برگزار شد.

سان دیدن فرمانده انتظامی کل کشور از یگان‌‌های حاضر در میدان و رژه خودرویی و نمایش توان عملیاتی یگان‌هایی از پلیس راهور، پلیس آگاهی، یگان امداد، یگان‌های ویژه و سایر یگان‌های انتظامی تهران بزرگ از دیگر برنامه‌های رزمایش امروز بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز