خبرگزاری کار ایران

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد تاکید کرد:

آیین‌نامه‌ها برای حمایت از استعدادهای درخشان، بازنگری و به‌روزرسانی شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۴۴۵

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد گفت: باید آیین‌نامه‌ها در راستای حمایت از استعدادهای درخشان و تحقق سند تحول و تعالی دانشگاه، بازنگری و به روز رسانی شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بیژن رنجبر در هفتاد و پنجمین جلسه شورای هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر حمایت از دانشجویان توانمند، تربیت دانشجویان فناور و حفظ سرمایه‌های انسانی، گفت: باید آیین‌نامه‌ها در راستای حمایت از استعدادهای درخشان و تحقق سند تحول و تعالی دانشگاه بازنگری و به روز رسانی شوند. 

حامد حسن‌پور، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی نیز در ادامه این جلسه، اظهار کرد: باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در تلاش است تا زمینه‌های حمایت از استعدادها و نیز تبدیل ایده‌های خلاقانه دانشجویان به کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را فراهم کند.

در ادامه این نشست، پرونده برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی که متقاضی استفاده از امتیاز پذیرش بدون آزمون در مقطع بالاتر و تحصیل همزمان در دو رشته بودند، بررسی شد و مورد تایید قرار گرفتند. 

پرونده سایر متقاضیان استفاده از امتیاز پذیرش بدون آزمون در مقطع بالاتر نیز بررسی و با پذیرش حائزین شرایط موافقت شد.

همچنین در این جلسه دستورالعمل دستیاری تخصصی دانشجویی به منظور استفاده حداکثری از استعدادهای دانشجویان و انجام خدمات تخصصی مورد موافقت قرار گرفت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز