خبرگزاری کار ایران

جزئیات برگزاری آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۴۰۷

شیوه‌نامه اجرایی آزمون جامع دانشجویان دوره دکتری تخصصی (غیرپزشکی) در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲ ـ ۱۴۰۱ ابلاغ شد.

به گزارش ایلنا، محمد علی‌اکبری معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر اکبر اشرفی قائم مقام معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل «شیوه‌نامه اجرایی آزمون جامع دانشجویان دوره دکتری تخصصی (غیرپزشکی) در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲ ـ ۱۴۰۱ » را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها ابلاغ کردند.

این دستورالعمل مطابق با ردیف دوم راه‌کنش‌ها، اقدامات و اهداف کمی متناظر با آنها، متناسب‌سازی و تعادل‌بخشی به دوره های تحصیلی در سند تحول و تعالی، افزایش کیفیت و یکسان‌سازی نحوه برگزاری و اجرای مناسب ارزیابی جامع دوره دکتری تخصصی تدوین و ابلاغ شده است.

براساس این دستورالعمل؛ آزمون کتبی جامع در تمامی رشته‌ها استانی بوده (به استثنای واحدهای ویژه مستقل) و به صورت حضوری و متمرکز برگزار می‌شود. بخش شفاهی آزمون جامع به صورت حضوری در واحد دانشگاهی برگزار می‌شود. همچنین ارزیابی جامع در محل های تعیین‌شده توسط کمیته برگزاری استان (با هماهنگی واحدهای دانشگاهی) و با نظارت آن کمیته برگزار می‌شود.

در این شیوه نامه آمده است: آزمون جامع تمامی رشته ها در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲ ـ ۱۴۰۱ از تاریخ ۳۰ اردیبهشت تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

واجدین شرایط ثبت‌نام در ارزیابی جامع باید مطابق تقویم آموزشی نسبت به ثبت‌نام در واحد دانشگاهی اقدام کرده باشند در غیر این صورت حق شرکت در آزمون جامع را ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز