خبرگزاری کار ایران

سخنگوی پلیس اعلام کرد:

به‌کارگیری ۴ هزار گشت پلیس برای رصد مدارس/ دستگیری ۱۱۰ نفر از خاطیان توسط سازمان اطلاعات فراجا

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۸۲۸

سخنگوی فرماندهی انتظامی کشور گفت: با ایجاد گشت‌های سواره و پیاده، 4 هزار گشت پلیس، روزانه مدارس کشور را در رصد اطلاعاتی و پایش عملیاتی قرار داده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سعید منتظرالمهدی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ایام اخیر و در پی نگرانی های فراوان خانواده ها، پلیس با ایجاد گشت های سواره و پیاده به صورت  محسوس و نامحسوس، بالغ بر 4 هزار گشت پلیس، روزانه مدارس کشور را در رصد اطلاعاتی و پایش عملیاتی قرار داد.

وی با بیان اینکه در طی این روزها بیش از 110 نفر از خاطیان توسط سازمان اطلاعات فراجا شناسایی و دستگیر شدند، عنوان کرد: شماری از مسمومیت ها، واقعی و بخش عمده دیگر متاثر از عوامل روان شناختیِ مبتنی بر ترس و سرایتِ روانی بوده است.

سخنگوی فراجا اظهار داشت: هیجان طلبی دانش آموزان و استفاده از بمبک های بد بو و موارد مشابه نیز از عوامل اصلی این رخداد است که در این راستا حدود 9 هزار بمبک بدبو جمع آوری و از فروش آن جلوگیری به عمل آمد و تعدادی از واردکنندگان عمده که این مواد را از طریق کشورهای همجوار وارد کرده بودند، دستگیر شدند.

وی افزود: بعد از استفاده بمبک های بدبو در مدارس، جلوی ورود آنها  به کشور گرفته شد و ۲ نفر نیز که در حال وارد کردن انبوه این مواد از کشورهای همجوار به صورت قاچاق بودند، با حکم قضائی بازداشت شدند.

منتظرالمهدی تصریح کرد: به والدین گرامی و دانش آموزان و معلمان گرانقدر سرزمین‌مان به جهت تامین امنیت عزیزان‌مان در مدارس، اطمینان خاطر می‌دهیم که پرونده این پدیده شوم به‌زودی بسته خواهد شد و کماکان پلیس در کنار آنان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز