خبرگزاری کار ایران

۷ کشته و ۱۲۸ مصدوم در حوادث آخرین چهارشنبه سال تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۵۹۱

رئیس اورژانس تهران از ۷ کشته و ۱۲۸ مصدوم در حوادث آخرین چهارشنبه سال خبر داد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی مرکز اورژانس تهران، یحیی صالح طبری گفت: آمار تجمعی مرکز اورژانس تهران تا ساعت ۱۷ امروز نشان می‌دهد که در مجموع از ابتدای اسفند ماه تا به این ساعت هفت تن در این حوادث جان خود را از دست داده‌اند. ۱۲۸ نفر نیز دچار مصدومیت شده‌اند که ۲۷ نفر همچنان در بیمارستان هستند و یک نفر از آنان نیز در بخش مراقبت‌های ویژه است.

وی با بیان اینکه ۸۵ نفر درمان و از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، گفت: ۱۶ نفر نیز خدمات درمانی را درمحل دریافت کرده‌اند.

رئیس مرکز اورژانس تهران از ۱۹ مورد قطع عضو درپی حوادث چهارشنبه سوری در استان تهران خبر داد و گفت: آسیب به چشم با ۵۱ مورد و سوختگی با ۵۲ مورد جزو مواردی است که مصدومان به یک یا چند مورد آن دچار شده‌اند.

به گفته صالح طبری، تکنسین‌های اورژانس تهران در این شب از آماده‌باش کامل برخوردار است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به حادثه‌دیدگان امدادرسانی شود.

رئیس اورژانس تهران با بیان اینکه بیشترین دلایل حوادث مربوط به انفجار موادمحترقه بوده است، گفت: آسیب به چشم‌ها و دست‌ها نیز جزو بیشترین آسیب‌هایی است که در ایام چهارشنبه‌سوری به افراد وارد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز