خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست:

مراودات محیط‌زیستی ایران و ترکمنستان تقویت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۷۴۷

معاون رئیس‌جمهور و رئیس‌سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: مراودات ایران با کشور ترکمنستان در حوزه حفظ محیط‌زیست و مسائل مرتبط با آن تقویت می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط‌زیست، علی سلاجقه در حاشیه سفر به خراسان رضوی و عبور از مرز زمینی ایران و ترکمنستان با هدف شرکت در نشست «امنیت غذایی در سایه تغییرات اقلیمی» با اشاره به مراودات متعدد دو کشور گفت: در این سفر ضمن شرکت در نشست تغییرات اقلیمی به میزبانی کشور ترکمنستان، مباحث مربوط به تغییرات اقلیمی و امنیت غذایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: با توجه به اشتراکات فراوان و تشابهات آب‌وهوایی کشورمان با ترکمنستان می‌توان همکاری‌های خوبی برقرار کرد.

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: اشتراکات در مناطق تحت حفاظت مرزی میان ۲ کشور نیز می‌تواند از دیگر زمینه‌های همکاری و مشارکت باشد. همچنین سعی داریم مسائل محیط‌زیستی در نشست‌های دوجانبه میان ۲ کشور مطرح شود.

وی در ادامه تاکید کرد: در سفر استانی امسال‌ رئیس‌جمهوری به استان خراسان رضوی، اینجانب به عنوان نماینده وی به شهرستان قوچان سفر کردم و راه‌اندازی تصفیه خانه شهرستان یکی از مصوبات این سفر بود که سال ۱۴۰۲ این مجموعه افتتاح می‌شود. مردم نگران نباشند، زیرا دولت سیزدهم در وعده‌های خود راستگوست.

گفتنی است، روز گذشته علی سلاجقه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست با هدف عبور از مرز زمینی ایران و ترکمنستان برای شرکت در نشست «امنیت غذایی در سایه تغییرات اقلیمی» در کشور ترکمنستان، به استان خراسان رضوی سفر کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز