خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان غذا و دارو خبر داد؛

تسهیل در صدور مجوز شرکت های دانش بنیان سلامت محور

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۶۴۷

معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو از اهتمام جدی این سازمان در روند صدور مجوز شرکت های دانش بنیان سلامت محور خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، سید حیدر محمدی در مراسم اختتامیه نخستین نمایشگاه سلامت بنیان، ضمن خیر مقدم به معاون علمی و فناوری رئیس جمهور اظهار کرد: نمایشگاه سلامت بنیان به منظور به نمایش گذاشتن و عرضه محصولات دانش بنیان در حوزه دارویی، غذایی و ملزومات پزشکی برگزار شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه ۹۲ شرکت منتخب از بین بیش از هزار شرکت حضور دارند.

رئیس سازمان غذا و دارو بیان کرد: یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه سلامت بنیان این بود که شرکت ها بتوانند از نزدیک با مسئولان و مدیران مربوطه در فضای نمایشگاهی ارتباط داشته باشند و مشکلات خود را بیان کنند.

محمدی تصریح کرد: در این نمایشگاه پنل های تخصصی مرتبط و انجمن های مختلف حضور داشتند که شرکت های حاضر در نمایشگاه توانستند از آن بهره ببرند.

وی تصریح کرد: تسهیل در بخش صدور مجوز به شرکت های دانش بنیان و کوتاه کردن مسیر کسب مجوز به دستور وزیر بهداشت یکی از دستاوردهایی بود که از جانب نمایشگاه دانش بنیان حاصل شد.

رئیس سازمان غذا و دارو ابراز کرد: امیدواریم برگزاری این نمایشگاه راهی باشد تا در نمایشگاه سال های آینده شاهد افزایش تعداد شرکت ها همچنین محصولات و فناوری های جدید از سوی این شرکت ها با مشکلات بسیار کمتر باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز