خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

برنامه پرداخت عوارض به سال آینده موکول نشود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۳۸۰

عضو شورای شهر تهران گفت: در کمیسیون های ماده 7 در مناطق بنا به سلایق افراد مختلف فرایند ها و شیوه نامه ها را تغییر می دهند و این مهم جز نارضایتی شهروندان در روزهای پایانی سال نتیجه ای در پی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد صادقی در یکصدو سی و دومین جلسه شورای شهر در تذکری گفت: تذکر امروز بنده مربوط به کمیسیون ماده 7 باغات در مناطق شهرداری تهران است.

وی ادامه داد: مستحضر هستید بعد از تغییر آیین نامه باغات توسط شورای عالی استان ها و ابلاغ آن به شهرداری های سراسر کشور، شورای شهر تهران بنا به تکلیف آیین نامه ای اعضای خود را برای عضویت در کمیسیون ماده 7 معرفی کرده اما متاسفانه از زمان معرفی اعضا  هنوز زیر ساخت تشکیل کمیسیون ماده 7 مناطق تشکیل نشده است.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه این در حالی است که در  کمیسیون های ماده 7 در مناطق بنا به سلایق افراد مختلف فرایند ها و شیوه نامه ها را تغییر می دهند و این مهم جز نارضایتی شهروندان در روزهای پایانی سال نتیجه ای در پی ندارد، گفت: شهروندان معززی که پشت این بی برنامگی و آشفتگی معطل شدند و نمی توانند کارهای اخذ پروانه پایان کار خود را به انجام برسانند و  احتمال موکول شدن پرداخت عوارض  به سال آینده و پرداخت عوارض بیشتر نیز برایشان وجود دارد، عصبانی هستند که من به عنوان نماینده مردم از این بابت از شهروندان  عذر خواهی می کنم.

صادقی تصریح کرد:  از سازمان بوستان ها می خواهم بر اساس نص صریح آیین نامه قبل از پایان سال به این موضوع بپردازند  تا برنامه پرداخت عوارض به سال آینده موکول نشود و حق الناسی برگردن شهرداری باقی نماند.

انتهای پیام/
شعبان فغانی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز