خبرگزاری کار ایران

جذب ۳ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال کمک مردمی در سال ۱۴۰۱ در هلال‌احمر

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۴۳۶

رئیس سازمان داوطلبان هلال‌احمر گفت: جمع کل کمک‌های مردمی جمع آوری شده در سال جاری توسط هلال‌احمر به ۳ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال رسیده است. 

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ وحید سلیمی رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در نشست مدیران ستادی و عامل استان‌ها که در آبادان در حال برگزاری است، گفت: سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر ۴ هدف افزایش مشارکت‌های اجتماعی و ترویج فرهنگ داوطلبی، تامین منابع مالی در راستای اهداف از طریق مشارکت‌های مردمی، اقدامات بشردوستانه در راستای حمایت از آسیب دیدگان و تامین نیروی انسانی ماهر و متخصص در راستای اهداف جمعیت هلال احمر را در برنامه کاری خود دارد. 

وی در ادامه افزود: مهمترین اقدامات سازمان داوطلبان در سال جاری اصلاح فرآیند عضویت داوطلبانه در هلال‌احمر، جلب مشارکت‌های مردمی، تدوین آئین نامه‌ها و دستورالعمل‌ها، خدمات داوطلبانه، نگهداشت اعضا و داوطلبان، نشست هم اندیشی معاونین و روسای ادارات داوطلبان کشور در مشهد مقدس، تجهیز و توسعه بانک امانات تجهیزات پزشکی، تشکیل و توسعه مجامع خیرین استانی و طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور۲۰۲۰ محله محروم است. 

سلیمی در ادامه با بیان اینکه زیر ساخت‌های مجازی جلب مشارکت‌های مردمی در سال جاری توسعه پیدا کرده است توضیح داد: راه اندازی کد دستوری #۱۱۲*، ایجاد درگاه پرداخت اینترنتی بانکی در وب سایت جمعیت و انعقاد تفاهم نامه با psp‌های فعال و جمع سپاری مالی متناسب با نیازهای جمعیت از جمله این اقدامات بود. 

سلیمی‌گفت: ۶۷ درصد کمک‌های مردمی جمع آوری شده در سال جاری توسط هلال‌احمر از طریق فراخوان‌های عمومی انجام شده، ۲۱ درصد این کمک‌ها از محل وقف و هبه و ۱۲ درصد از سایر روش‌ها انجام شده است، مبلغ ۳ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال مجموع کمک‌های مردمی در فراخوان‌های عمومی و تخصصی و همچنین موقوفات، هبه و صلح است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز