خبرگزاری کار ایران

شهرابی تشریح کرد؛

نتایج طرح «من شهردارم»

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۳۵۵

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران با اعلام اینکه سیصد و چهل و پنج هزار نفر از مردم تهران در طرح «من شهردارم» شرکت کردند، گفت: چهارصد و پنجاه و هشت هزار پرسشنامه تکمیل شد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت شهر امیر شهرابی، مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران در آیین اختتامیه نخستین دوره طرح «من شهردارم» اظهار کرد: این طرح برای اولین بار در کشور اجرا می شود و می تواند یک الگوی خوب باشد برای دیگر سازمان ها یا شهرها،

وی ادامه داد: از همکاران در مناطق مختلف و همچنین سازمان ها، مدیران نواحی و سفیران این طرح که با فعالیت شأن این اتفاق میمون را رقم زدند، تشکر میکنم.

وی افزود: در این طرح ۲۸۰۰پروژه را در این سامانه قرار دادیم که حدود۱۴۶۰ پروژه توسط مردم انتخاب شد و  بالغ بر ۴هزار میلیارد تومان  از سهم بودجه سرمایه سال آینده به این پروژه ها اختصاص پیدا کرد. ۳۴۵ هزار نفر از مردم تهران در این طرح شرکت کردند و ۴۵۸ هزار پرسشنامه تکمیل شد. 

وی عنوان کرد: ۷۳۰ پرسشگر فعال داشتیم که ۵۶۰ نفر آن از همکاران بودند و ۱۷۰ نفر داوطلب داشتیم که از آنها تقدیر خواهیم کرد. حدود ۴۰ درصد از افرادی که در این طرح رای دادند مدارک بالای لیسانس داشتند و نیمی از جمعیت شرکت کننده بین ۲۰ تا ۴۰ سال و اقا بودند. 

وی با بیان اینکه به ۹۴ درصد از اهدافمان رسیدم، تصریح کرد: موضوعات دارای اولویت از نظر مردم بحث مخازن زباله، جانواران موذی و بوستان ها بود.

شهرابی با بیان اینکه در نهایت از همه کسانی که بانی این طرح بودند تشکر می کنم، گفت: اجرای طرح من شهردارم خواست شخص شهردار تهران بود. 

وی در پایان با تاکید بر اینکه  امروز از نفرات برتر قدردانی می شود، خاطر نشان کرد: در کنار ما بچه های فناوری اطلاعات و مرکز ارتباطات شهرداری تهران هم کمک کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز