خبرگزاری کار ایران

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران خبر داد:

شرکت ۳۴۵ هزار تهرانی در طرح «من شهردارم»/مخازن زباله، جانواران موذی و بوستان‌ها از اولویت‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۳۱۶

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران اعلام کرد ۳۴۵ هزار نفر از مردم تهران در طرح «من شهردارم» شرکت کردند.

به گزارش ایلنا،  امیر شهرابی در آیین اختتامیه نخستین دوره طرح «من شهردارم» اظهار کرد: این طرح برای اولین بار در کشور اجرا می شود و می تواند یک الگوی خوب برای دیگر سازمان ها یا شهرها باشد.

وی ادامه داد: از همکاران در مناطق مختلف و همچنین سازمان ها، مدیران نواحی و سفیران این طرح که با فعالیت شأن این اتفاق میمون را رقم زدند، تشکر می‌کنم.

شهرابی افزود: در این طرح ۲۸۰۰پروژه را در سامانه قرار دادیم که حدود۱۴۶۰ پروژه توسط مردم انتخاب شد و  بالغ بر ۴هزار میلیارد تومان از سهم بودجه سرمایه سال آینده به این پروژه ها اختصاص پیدا کرد. ۳۴۵ هزار نفر از مردم تهران در این طرح شرکت کردند و ۴۵۸ هزار پرسشنامه تکمیل شد. 

وی عنوان کرد: ۷۳۰ پرسشگر فعال داشتیم که ۵۶۰ نفر آن از همکاران بودند و ۱۷۰ نفر داوطلب داشتیم که از آنها تقدیر خواهیم کرد. حدود ۴۰ درصد از افرادی که در این طرح رأی دادند مدارک بالای لیسانس داشتند و نیمی از جمعیت شرکت کننده بین ۲۰ تا ۴۰ سال و آقا بودند. 

وی با بیان اینکه به ۹۴ درصد از اهدافمان رسیدیم، تصریح کرد: موضوعات دارای اولویت از نظر مردم بحث مخازن زباله، جانواران موذی و بوستان ها بود.

شهرابی با بیان اینکه در نهایت از همه کسانی که بانی این طرح بودند تشکر می کنم، گفت: اجرای طرح «من شهردارم» خواست شخص شهردار تهران بود. 

بنا براعلام سایت شهر، وی در پایان با تاکید بر اینکه  امروز از نفرات برتر قدردانی می شود، خاطر نشان کرد: در کنار ما بچه های فناوری اطلاعات و مرکز ارتباطات شهرداری تهران هم کمک کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز