خبرگزاری کار ایران

سردار قنبری اعلام کرد:

صدور حکم کارآگاهی برای ۱۶ پلیس زن/ افزایش تعداد زنانِ کارآگاه در دستور کار است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۱۹۲

رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: پیرو وعده‌هایی که پیش از این برای افزایش تعداد کارآگاهان زن در سطح کشور ارائه داده بودیم، در یک سال اخیر برای ۱۶ نفر از پرسنل خانم پلیس آگاهی در سطح کشور حکم کارآگاهی صادر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار محمد قنبری در حاشیه نشست خبری امروز خود که با حضور اصحاب رسانه در ستاد فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فراجا) برگزار شد، از برنامه پلیس آگاهی برای افزایش تعداد کارآگاهان زن خبر داد و گفت: از سال گذشته وعده افزایش حضور کارآگاهان در پلیس آگاهی را ارائه داده بودیم و در همین راستا، در یک سال اخیر بعد از تکمیل آموزش‌های تخصصی مربوطه برای ۱۶ نفر از خانم‌های پرسنل پلیس آگاهی حکم کارآگاهی صادر کرده‌ایم. البته پیش از این نیز تعدادی از خانم‌های کارآگاه در سطح کشور فعالیت می‌کردند و با صدور این احکام تعداد کارآگاهان زن افزایش یافته است.

وی افزود: ما برنامه‌ای جدی برای افزایش تعداد کارآگاهان زن در سطح کشور داریم و می‌خواهیم با ارائه آموزش‌های تخصصی به پرسنل زنی که استعداد تبدیل شدن به کارآگاه را دارند، با برگزاری آزمون‌ها و کارگاه‌های مربوطه برای این خانم‌ها، آنها را به سطح کارآگاهی و کمک کارآگاهی برسانیم.

رئیس پلیس آگاهی کشور تصریح کرد: کارآگاهان خانم بیشتر به جرایمی که مربوط به خانم‌هاست، از جمله مفقودی بانوان، تعرض به زنان و قتل‌ها و جرایم جنایی مربوط به خانم‌ها رسیدگی می‌کنند و البته از حضور این بانوان برای مبارزه با سایر جرایم نیز استفاده می‌کنیم.

گفتنی است، در این مراسم به صورت نمادین حکم کارآگاهی ۴ نفر از پرسنل زن پلیس آگاهی نقاط مختلف کشور توسط رئیس پلیس آگاهی فراجا به آنها تحویل داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز