خبرگزاری کار ایران

امدادرسانی هلال احمر به ۲۵۰ هزار نفر در حوادث جوی/ اعلام ۳ استان دارای بیشترین آسیب‌دیده از سیل

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۳۹۲

سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به بیش از ۲۵۰ هزار نفر آسیب‌دیده و در راه مانده در عملیات جوی امدادگران جمعیت هلال احمر در ۳۲۸ روز گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، صادق محمودی، با اشاره به این که شش درصد از عملیات‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر مربوط به ماموریت‌های جوی است، گفت: از اول فروردین تا ۲۲ بهمن‌ماه خدمات امدادی سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر به ۲۵۰ هزار و ۷۲۵ آسیب‌دیده و در راه مانده ارائه شده است که ۳۲ هزار و ۳۶۶ نفر آسیب‌دیده اسکان اضطراری پیدا کردند و ۲۵۱ مصدوم نیز به صورت زمینی و هوایی به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: بیشترین امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی در استان چهارمحال و بختیاری با امدادرسانی به ۲۹ هزار و ۴۳۵ نفر انجام شده و پس از آن کهگیلویه و بویراحمد با ۱۸ هزار و ۶۶۷ نفر و سیستان و بلوچستان با ۱۷ هزار و ۵۳۳ نفر در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

سرپرست سازمان امداد و نجات با بیان این که بیشترین امدادرسانی در برف، کولاک و کاهش شدید دما با ۲۳ هزار و ۶۱۱ نفر در خراسان رضوی انجام شده است، گفت:‌ پس از خراسان رضوی در استان چهارمحال و بختیاری به ۱۷ هزار و ۳۰۹ نفر و در اصفهان به هشت هزار و ۸۵۹ نفر خدمات امدادی ارائه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز