خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران خبر داد؛

افزایش آلاینده های جوی در پایتخت/مدیریت بحران آماده باش است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۳۰۷

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از افزایش آلاینده های جوی در پایتخت خبر داد و گفت: مدیریت بحران به حالت آماده باش درآمده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حامد یزدی مهر، عصر پنجشنبه و در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه اولین رویداد مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۱ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این رویداد به مدت سه روز متوالی در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد. 

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با بیان اینکه این رویداد به منظور فراهم سازی زیرساختی با محوریت رشد و توسعه دانش و فناوری در راستای ارتقای نظام مدیریت بحران برگزار شد گفت: در این برنامه مشارکت فعال دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد ملی پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران را داشتیم.

یزدی مهر عنوان داشت: امروز مراسم اختتامیه با حضور رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران برگزار شد و از همه عوامل برگزار کننده کمال تقدیر را دارم. 

وی در ادامه از صدور هشدار زرد آلودگی هوا توسط سازمان هواشناسی خبر داد و بیان داشت: طبق این هشدار از جمعه بعدازظهر ۲۸ بهمن تا روز دوشنبه یکم اسفندماه با افزایش آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا روبرو خواهیم بود. 

وی بیان داشت: طبق پیش بینی های صورت گرفته این کاهش کیفیت هوا در جمعه بعدازظهر در مرکز و نیمه جنوبی شهر تهران و شهرستان های اسلامشهر، بهارستان، ری و قرچک خواهد بود و برای روز شنبه تا  دوشنبه بکم اسفندماه افزایش آلاینده های جوی را در مرکز و نیمه جنوبی استان تهران و جنوب شمیرانات خواهیم داشت. 

یزدی مهر گفت: توصیه اکید مدیریت بحران به مردم خصوصا افراد داری بیماری زمینه ای و تنفسی این مناطق این است که از تردد غیرضرور خودداری کرده و استفاده از ماسک را در دستور کار قرار دهند که حتی المقدور از حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران اظهار داشت: اعضای ستاد مدیریت بحران درشهرستان های استان تهران با کاهش سطح کیفی هوا به حالت آماده باش درآمده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز