خبرگزاری کار ایران

انتشار اسناد لانه جاسوسی در قالب «راز سفارت» برای دانش‌آموزان

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۶۲۷

سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در راستای تحقق جهاد تبیین و بیان توطئه‌ها و خباثت‌های آمریکا علیه ملت شریف ایران، به انتشار اسناد لانه جاسوسی در قالب ویژه‌ای برای دانش آموزان اقدام کرد.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، رهبر معظم انقلاب اسلامی یازدهم آبان ماه ۱۴۰۱ به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار در دیدار با دانش آموزان، از آموزش و پرورش مطالبه درج اسناد و محتواهای مربوط به خباثت‌ها و توطئه‌های آمریکا و مضامین اسناد لانه جاسوسی در محتوای آموزشی و کتاب‌های درسی را مطرح کردند تا ملت شریف ایران بدانند آمریکایی‌ها در مدت حضورشان در ایران چه خیانت‌هایی انجام داده‌اند. ایشان این مطالبه را از مدیران آموزش و پرورش دولت قبل نیز داشتند. 

در همین راستا سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در دولت سیزدهم با شروع نهضت شناختی در بین آینده‌سازان میهن اسلامی‌مان نسبت به مضامین اسناد لانه جاسوسی، مجموعه «راز سفارت» را در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی منتشر کرد. 

گروه تولید محتوای رشد در این بسته تازه انتشار یافته، با مخاطبان خودش اینگونه به گفتگو نشسته است: 

چرا روز مبارزه با استکبار جهانی؟ 

در صفحات تقویم هر سال، ۱۳ آبان‌ماه به عنوان تسخیر لانه جاسوسی و روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده است. 

چرا به سفارت آمریکا، لانه جاسوسی، و روز تسخیر آن را روز مبارزه با استکبار جهانی می‌نامند؟ 

«راز سفارت» به‌دنبال کمک به نوجوان سرحال و پُرامید ایرانی برای این رمزگشایی با مسیرهای متنوع است. آماده‌ای؟ 

این ویژه‌نامه با مشارکت کارشناسان، معلمان و مربیان و دانش آموزان در بستری تعاملی که به بهانه رویداد پیش بینی شده در این ویژه‌نامه ایجاد خواهد شد، به مرور تکمیل یافته و منبع مناسبی برای پشتیبانی از برنامه رسمی مدارس کشور و کتاب‌های درسی خواهد شد. 

«راز سفارت» را در پیوند زیر مشاهده نمایید: 

https://www.roshd.ir/laneh

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز