خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

عفو رهبرانقلاب، پدرانه و قدرتمندانه بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۱۲۲

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از کمک نقدی شهرداری به زلزله‌زدگان خود بعد از تصویب شورا در روزهای آینده خبر داد و گفت: در ایام پیروزی انقلاب اسلامی عفو پدرانه و قدرتمندانه مقام معظم رهبری انجام شد و جوانانی که فریب خورده بودند و در دنیای مجازی سیر می‌کردند، مورد عفو ایشان قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی چمران در سخنان خود در یکصد و بیست و هشتمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران در صحن علنی پارلمان شهری پایتخت ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی، مدافعان حرم و شهدای مدافع امنیت گفت: انقلابی که به گفته حضرت امام (ره) انفجار نور عنوان شد، نه فقط در ایران بلکه تاثیر آن در جهان احساس شد؛ چراکه این انفجار نور توانست جاه‌پرستی، پول‌پرستی و در کل همه پرستش‌های کفرآمیز را درهم بشکند و از ظلمت‌ها بیرون برهاند.

 

وی با اشاره به ۱۹ بهمن و روز نیروی هوایی و گرامیداشت اقدام تحسین برانگیز همافران در دیدار با امام خمینی (ره) و ادای سلام نظامی به ایشان اظهار داشت: زمانی که این اتفاق رخ داد، پشت حکومت شاهنشاهی و دولت لرزان وقت بختیار شکست و از آن روز به بعد ارتش به ملت پیوست و پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زد.

 

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اعلام عفو عمومی رهبر انقلاب توسط قوه قضاییه در روزهای اخیر گفت: در ایام پیروزی انقلاب اسلامی عفو پدرانه و قدرتمندانه مقام معظم رهبری انجام شد و جوانانی که فریب خورده بودند و در دنیای مجازی سیر می‌کردند، مورد عفو ایشان قرار گرفتند؛ شاید ما کوتاهی کردیم که نتوانستیم با روش‌های خوب و از همان مسیر فضای مجازی، جوانان را جذب کنیم و دشمن آنها را جذب کرد و حرکات خطرناک با لطف الهی و خودنگهداری نیروهای امنیتی کنترل شد.

وی در ادامه تاکید کرد: عفو عزتمندانه رهبر معظم انقلاب برای ما بسیار ارزشمند و برای دشمنان ناراحت‌کننده است، زیرا گسستی که فکر می کردند می‌توانند بین جوانان ما به وجود بیاورند، با این عفو التیام یافت.

چمران همچنین به زلزله خوی و آسیب دیدن منازل مردم و جان باختن تعدادی از هموطنان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: ارتش، سپاه و هلال احمر از لحظات نخستین زلزله در خدمت مردم بودند و امیدواریم مساله به خوبی پایان بپذیرد؛ شورا و شهرداری کمک نقدی به زلزله زدگان را در دستور کار قرار خواهند داد و پس از بررسی و تصویب در صحن شورا، این کمک نقدی انجام می‌شود.

رئیس شورای شهر تهران همچنین با مردم زلزله‌زده ترکیه و سوریه ابراز همدردی کرد و گفت: امیدواریم مشکلات موجود در این ۲ کشور با کمک‌های جهانی برطرف و از رنج مردم کاسته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز