خبرگزاری کار ایران

معاون بنیاد ملی نخبگان مطرح کرد:

ارسال بالغ بر ۱۹۰۰ پیشنهاد به دبیرخانه طرح توسعه هسته‌های مسئله‌محور بنیاد ملی نخبگان

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۹۲۲

معاون مستعدان آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان از ارسال بالغ بر ۱۹۰۰ پیشنهاد به دبیرخانه طرح توسعه هسته‌های مسئله‌محور بنیاد ملی نخبگان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، افتتاحیه هفتمین دوره طرح توسعه هسته‌های مسئله‌محور پژوهشی/فناورانه (طرح شهید احمدی روشن) عصر امروز ۱۷ بهمن‌ ماه با حضور مسئولان بنیاد ملی نخبگان، در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد.

"سید محمدصادق موحد" معاون مستعدان آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان در ابتدای این برنامه گفت: تلفیق موضوع مسئله شناسی و مسئله مندی و یادگیری فرصتی را برای توانمندسازی توانمندان کمک می کند و می تواند تاثیر گذار باشد و راهی را برای توسعه کشور فراهم کند.

او با اشاره به تاریخ آغاز طرح هسته‌های مسئله محور ادامه داد: این طرح به همراه سایر طرح ها می توانند به مثابه ابزاری برای جریان حل مسائل و شور باشد و به عنوان الگویی قابل استناد مورد استفاده سایر دستگاه ها قرار بگیرد. دوره هفتم با چهارچوبی شروع می‌کنیم که نگاه نخبگی و به کارگیری این افراد به منظور توسعه حکمرانی نخبگان مورد تاتید است از این روی در دوره هفتم به سمت شناسایی موضوعاتی رفتیم که علاوه بر بنیاد، نهادها و سازمان‌هایی از اجرای این طرح ها حمایت کنند.

او افزود: بالغ بر ۱۹۰۰ پیشنهاد به دبیرخانه طرح حاصل شد که مبتنی بر دانش محوری و نوآوری بودند و بالغ بر ۵۰۰ پیشنهاد مورد  تایید قرار گرفت و ۵۰۰ مورد هم آماده شد تا در اختیار دانشجویان و طلاب قرار بگیرد.

موحد با اشاره ۱۲۳۵ هسته در دوره هفتم این طرح بیان کرد: در استان‌ها افزایش مشارکت داریم و بنیاد با نگاه حمایتی از استان های فعال و هسته های رو به رشد آن حمایت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز