خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران:

ساماندهی دستفروشان میدان هفت تیر بزودی آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۷۹۹

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از تصویب نرخ بهای خدمات مشاغل سیار و بدون کانون در سال آینده بدون هیچ افزایشی نسبت به سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، سعید بیگی درباره ساماندهی دستفروشان با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال گفت: مدیریت شهری جدید دستفروشی را مشکل نمی‌داند, بلکه سد معبر در سطح شهر را مشکل می‌داند به همین دلیل اقدامات لازم برای ساماندهی دستفروشان را انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به تصویب نرخ بهای خدمات مشاغل سیار و بدون کانون بدون افزایش قیمت توسط شورا افزود: طی  جلسات متعدد با شهرداران مناطق وشهردار تهران برای ساماندهی دستفروشان با در نظر گرفتن معیشت و لزوم توانمندسازی آنان، برنامه هایی در قالب ایجاد روزبازارها و ساماندهی درمحل با هدف کنترل ترافیک در محدوده اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با تاکید بر اینکه به صورت سالیانه در ایام پایانی سال با افزایش دستفروشی مواجه هستیم ومردم نیز با این موضوع کنار می‌آیند، افزود: شهرداری برای حفظ منافع شهر، شهروندان، تولید کنندگان و کسبه و  همینطور توجه به معیشت دستفروشان اقدامات قانونی خود را انجام خواهد داد. با برنامه ریزی صحیح ، بی تردید می‌توانیم از این پیک عبور کنیم و هماهنگی های لازم را با حوزه حمل و نقل برای تسهیل تردد در این ایام انجام دهیم.

وی در رابطه با ازدحام دستفروشان در معابر منطقه تهرانسر گفت: شرکت ساماندهی اقدامات قانونی خود را با همکاری شهرداری مناطق و با رویکردساماندهی در محل برای تسهیل تردد انجام خواهد داد. در حال حاضر این ساماندهی برای دستفروشان در چهارراه ولیعصر آغاز شده و برای میدان هفت تیر نیز به زودی آغاز خواهد شد.

در ادامه برای سایر مناطق نیز با هماهنگی شهرداران مناطق، شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل و شرکت شهربان و حریم بان اقدامات لازم انجام شروع خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز