خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران خبر داد؛

صدور هشدار زرد بارش برف در استان تهران/از صعود به ارتفاعات بپرهیزید

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۴۷۴

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد بارش برف در استان خبر داد و گفت: با توجه به احتمال کولاک به شهروندان توصیه می شود از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حامد یزدی مهر، بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از صدور هشدار زرد بارش برف در استان خبر داد و اظهار داشت: طبق پیش بینی های سازمان هواشناسی برای بعد از ظهر فردا دوشنبه ۱۷ بهمن ماه تا پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه وقوع بارش برف و کولاک و مه برای ارتفاعات شمال استان تهران پیش بینی شده است که به همه شهروندان توصیه می شود از صعود به ارتفاعات بپرهیزند.

یزدی مهر با اشاره به اینکه برای پنجشنبه بارش برف در سطح استان تهران پیش بینی شده است گفت: با توجه به این پیش بینی دستور آماده باش به عوامل ستاد مدیریت بحران در تمام استان صادر شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به وزش بادشدید از اواخروقت سه شنبه تا چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه نیز هشدار داد و عنوان داشت: توصیه اکید مدیریت بحران به شهروندان این است که از قرار گرفتن و توقف در زیر درختان، ساختمان ها و بناهای نیمه کاره و تابلوهای تبلیغاتی به طور جدی خودداری کنند.

یزدی مهر همچنین در خصوص سامانه سوم مورد پیش بینی توسط سازمان هواشناسی که کاهش محسوس دما است گفت: بر اساس برآوردهای هواشناسی کاهش سه تا هفت درجه ای درما را طی چهارشنبه ۱۹ تاشنبه ۲۲ بهمن را خواهیم داشت، که به همه کشاورزان و باغداران و مرغداران توصیه می شود تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز