خبرگزاری کار ایران

تاکید مدیریت بحران تهران بر لایروبی رودخانه‌ها و مقابله با ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم رودها

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۶۶۱

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر ضرورت لایروبی رودخانه‌ها و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم و بستر رودخانه‌های این استان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، حامد یزدی مهر در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان پردیس با اشاره به اینکه در موضوع مدیریت بحران، پیشگیری و کاهش اثرات مخاطرات و ریسک خطر و آمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: ضروری است که همه دستگاه‌های اجرایی از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی و رخدادهای طبیعی برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشند.

یزدی مهر با بیان اینکه آمادگی همه دستگاه های اجراِیی و خدماتی برای پیشگیری از حوادث و بحران های احتمالی یک ضرورت است گفت: در این خصوص برگزاری مانورهای دورمیزی و موضوعی و مناسبتی دستگاه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که موجب افزایش آمادگی و شناسایی خلاءها و کمبودها می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت شهرستان پردیس گفت:‌ در خصوص این شهرستان این موضوع باید مد نظر باشد که این منطقه هنوز به طور کامل از لحاظ استقرار جمعیتی بارگزاری نشده و اقدامات باید بر اساس چشم اندازها و برنامه‌های تدوین شده توسط دولت صورت بگیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در خصوص مخاطرات طبیعی در شهرستان پردیس گفت: با توجه به اینکه مخاطرات طبیعی، این شهرستان و اطراف را تهدید می‌کند باید نسبت به لایروبی رودخانه ها و ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم و بستر رودخانه ها نگاه عمیق‌تر و موشکافانه‌تری توسط دستگاه‌های مربوطه صورت بگیرد، البته این‌ها موضوعاتی نیست که صرفا مختص به شهرستان پردیس باشد و باید در تمام استان تهران مورد توجه و در اولویت قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز