خبرگزاری کار ایران

درکمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران انجام گرفت؛

بررسی بودجه فرهنگی و اجتماعی مناطق مختلف تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۴۰۵

کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران طی دو روز لایحه بودجه 1402 فرهنگی و اجتماعی مناطق 6، 16، 17، 18، 19 و 20، 21 شهرداری تهران را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، در این جلسات که با حضور اعضا کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، شهرداران و معاونان مناطق فوق برگزار شد، گزارشی از عملکرد بودجه ای 1401 این مناطق ارائه و بودجه 1402 آنان مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت.
در این جلسات بر ضرورت ترویج ورزش همگانی و تقویت ورزش آقایان و بانوان در سطح محلات تاکید شد؛ همچنین پرداخت بیشتر به موضوعات تکریم خانواده شهدا و ایثارگران، کمک به بهسازی و تجهیز مساجد و اماکن مذهبی، آموزش های شهروندی، غنی سازی اوقات فراغت، نکوداشت مناسبت های مذهبی و ملی، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری، گردشگری، نگهداری مراکز خدمات رسانی به آسیب دیدگان اجتماعی در سطح مناطق موضوعاتی بودند که به منظور تقویت و بهبود شرایط آنها در بودجه 1402 مورد تحلیل و بررسی قرار گرفتند.
ایجاد ردیف های بودجه ای جدید تحت عناوین «مطالعات و پژوهش های اجتماعی و فرهنگی»، «کمک به ازدواج آسان» و «بهسازی و تجهیز مراکز ویژه زنان، دختران و خانواده» از دیگر موضوعات مصوب در این جلسه از کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران برای کلیه مناطق شهرداری تهران بود. 
همچنین برای هریک از مناطق کارویژه های فرهنگی و اجتماعی مشخصی با توجه به ماموریت های فرامنطقه ای آنان نیز پیش بینی گردید.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز