خبرگزاری کار ایران

واکنش چمران به طرح جدید «اخذ عوارض از قبرها در تهران»/ عوارض نیست؛ بهای خدمات است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۱۵۵

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه فهرست بهای خدمات از سوی وزارت کشور اعلام شده است، گفت: اگر بهای خدمات بهشت زهرا (س) به شورا برسد بررسی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، مهدی چمران در حاشیه یکصد و بیست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز دستور جلسه خلاصه و البته موضوعات طولانی است، اظهار کرد: بهای خدمات امروز مطرح می شود و اگر به اتمام نرسد، در جلسه بعدازظهر بررسی خواهد شد؛ اگر فرصتی باشد ۲ گزارش حسابرسی نیز بررسی می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه آنچه در خصوص بهشت زهرا(س) مطرح شده عوارض نیست و بهای خدمات است، یادآور شد: وزارت کشور این بها را برای کل کشور اعلام کرده و بهشت زهرا(س) یکی از مواردی است که بهای خدمات دریافت می کند و موقع دفن افراد این بها دریافت می شود.

وی تاکید کرد: این مبلغ عوارض نیست و مربوط به پیش از دفن است و پس از آن به این بستگی دارد که خدمات بخواهند یا خیر؟ ممکن است کسی بخواهد گل‌کاری انجام داده یا مواردی از این قبیل انجام دهد. آنچه آمده فهرست وزارت کشور است و در بین آنها، شورا مواردی که صلاح بداند تصویب خواهد کرد. چیزی برای نگهداشت نداشتیم و نداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز