خبرگزاری کار ایران

تشریح ماموریت‌های صندوق رفاه دانشجویان در هفتاد و یکمین نشست معاونان دانشجویی سراسر کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۴۱۰

مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان در نخستین روز هفتاد و یکمین نشست معاونان دانشجویی و موسسات آموزش عالی سراسر کشور به تشریح ماموریت‌ها و تکالیفی که در قانون صندوق رفاه دانشجویان تعریف شده است، پرداخت.

به گزارش ایلنا به نقل از صندوق رفاه دانشجویان، گنجی در این نشست با اشاره به این مهم که کمک به بهبود وضع تحصیلی و معیشت دانشجویان مستعد و کم بضاعت از مهم‌ترین ماموریت‌های صندوق رفاه دانشجویان است که با پرداخت وام‌های دانشجویی پوشش داده می‌شود، سایر اهداف و برنامه‌های پیش رو را نیز توضیح داد و در ادامه گزارش کاملی از میزان پرداخت تسهیلات به دانشجویان و کیفیت و کمیت انواع وام‌ها و همچنین مساعدت‌های قانونی در خصوص ارتقاء خوابگاه‌ها و غذاخوری‌های دانشجویی به دانشگاه‌های کشور ارائه نمود. 

صمد حاج جباری، معاون دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان نیز پس از بیانات دکتر گنجی، جزئیاتی از الزامات تغییر سامانه فعلی صندوق رفاه دانشجویان و راه اندازی سامانه جامع خدمات رفاهی بیان کرد. 

در پایان نورایی معاون برنامه ریزی و سرمایه‌گذاری صندوق رفاه دانشجویان مطالبی را در خصوص صندوق خیریه رفاه دانشجویی و جذب خیرین بیان داشت و آمادگی صندوق برای دریافت طرح‌ها و ایده‌های دانشگاه‌ها جهت ارتقا خدمت به دانشجویان را اعلام کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز