خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا مطرح کرد:

اهتمام ویژه فراجا به آمدوشدهای جاده‌ای و مباحث ترافیکی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۲۲۷

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا با اشاره به ابلاغ تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور در راستای تسریع و تسهیل خدمت بی منت به شهروندان، گفت: رفع مشکلات، معضلات انتظامی و امنیتی و توجه ویژه به آمدوشدهای جاده ای و مباحث ترافیکی از اولویت های مهم فراجا به شمار می آید.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "محمدسعید منتظرالمهدی" در اولین نشست فصلی فرماندهان، معاونین و روسای پلیس های تخصصی فراجا که با حضور رئیس پلیس کشور "سردار رادان" و  فرماندهان، معاونین و روسای پلیس های تخصصی فراجا، فرماندهان انتظامی استان ها و شهرستان ها، فرماندهان مرزبانی و یگان های ویژه در ستاد فراجا (ارتباط تصویری) همزمان با 242 مقر انتظامی در سراسر کشور برگزار شد؛ اهداف برگزاری نشست را تبیین کرد.

وی با اشاره به جهت گیری های لازم با نگرش به ماه های پیش رو گفت: این نشست به منظور تدوین، تبیین و ابلاغ تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور و جهت گیری های لازم با نگرش به ماه های پیش رو مبتنی بر برآوردهای اجتماعی و اطلاعاتی برای تسریع و تسهیل در ارائه خدمت بی منت به شهروندان  برگزار شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا در ادامه بیان داشت: یکی از تدابیر مهم فرمانده کل انتظامی در این خصوص رفع مشکلات و معضلات انتظامی و امنیتی و توجه ویژه به آمدوشدهای جاده ای و مباحث ترافیکی بوده است.

سردار منتظرالمهدی تصریح کرد: سردار "رادان" در این نشست توجه ویژه به معیشت، منزلت و صیانت سازمانی و بصیرت دینی کارکنان را مورد تاکید قرار داد.

گفتنی است این نشست روز چهارشنبه همزمان با آغازین روز دهه مبارک فجر در ستاد فرماندهی انتظامی کل کشور برگزار شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز