خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش:

دشمنان در تلاشند تا مانع رسیدن نوجوانان و جوانان ما به قله‌های موفقیت شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۴۹۴

جشن فرزندان انقلاب با حضور پرشور ۱۲ هزار دانش آموز تهرانی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، اجتماع بزرگ دانش آموزان شهر تهران با حضور حجت الاسلام و المسلمین احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، سید عباس جوهری فرماندار تهران، علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به همراه جمع کثیری از فرهنگیان و مسئولین کشوری و لشگری در سالن ۱۲ هزار نفری استادیوم آزادی برگزار شد. 

در این جشن که به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و با هدف شاداب‌سازی و ایجاد شور و نشاط میان دانش آموزان و با همکاری تشکل‌های دانش آموزی و با همت و میزبانی آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد؛ دانش آموزان از ساعات اولیه با حضور در این جشن، دگر بار با آرمان‌های امام راحل و شهدای اسلام و انقلاب؛ تجدید میثاق کردند. 

حجت الاسلام و المسلمین صالحی ضمن ابلاغ سلام ویژه رئیس جمهور به دانش آموزان و فرهنگیان خطاب به دانش آموزان حاضر گفت: نوجوانان عزیز یادتان باشد که همه شما، امام رضایی هستید و این مرز و بوم، شهید حاج قاسم سلیمانی را داشته که همه شما نوجوانان مکتب سلیمانی هستید. 

وی خاطرنشان کرد: رویش انقلاب به دست همه شما نونهالان انقلاب اسلامی است. 

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش نیز ضمن تبریک ایام ماه رجب و دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی به ما آموخت که بگوییم «ما می‌توانیم» و امروز همه دستاوردهای کشور با همت جوانان ما به دست آمده و دشمنان در تلاشند تا مانع رسیدن نوجوانان و جوانان ما به قله‌های موفقیت شوند که دانش آموزان باید با آگاهی و امید در مسیر موفقیت‌ها گام بردارند. 

علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن تبریک طلیعه دهه مبارک فجر و ادای احترام به شهدا به ویژه ۳۶ هزار شهید دانش آموز و ۵ هزار معلم شهید گفت: این همایش‌های پرشور و برنامه‌های دهه فجر کمک می‌کند تا تاریخ انقلاب و واقعیت‌های تاریخی خودمان را برای نسل جوان بازگو کنیم. 

وی با اشاره به حضور پرشور دانش آموزان در این مراسم افزود: پیروزی انقلاب اسلامی یک نقطه عطف تاریخی مهم در کشورمان است که در طول تاریخ سابقه نداشته و امروز به مناسبت گرامی داشت این اتفاق مبارک در این مراسم حضور یافته‌ایم و امیدواریم سالیان سال با جشن و شادی و در کنار هم این روز را جشن بگیریم و همچون همیشه تجدید میثاق دوباره‌ای با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای اسلام و انقلاب داشته باشیم. 

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در پایان از همکاری تمام تشکل‌ها و به ویژه بسیج دانش آموزی و سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ قدردانی کرد. 

این مراسم با اجرای گروه‌های سرود و نمایش دانش آموزی و تجلیل از فرزندان معظم شهدا همراه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز