خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد؛

باید روی فناوری اطلاعات و ارتباطات بیشتر کار کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۴۶۶

وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی معاونان معاونان پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع ادارات کل استان‌ها گفت: بهره وری در آموزش و پرورش، کارایی و اثربخشی را شامل می‌شود و باید به آن توجه کرد.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، یوسف نوری در گردهمایی معاونان پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع ادارات کل آموزش و پرورش استان‎های کشور که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، اظهار کرد: در آموزش و پرورش مهم انجام دادن تکلیف به خوبی است، لذا اعتقاد دارم این مجموعه باید علمی و سرشار از تجربه اداره شود. 

نوری ادامه داد: بخش مهمی از فعالیت‎های آموزش و پرورش به معاونان برنامه ریزی مرتبط است تا ساز و کار فعالیت‎ها را به درستی تنظیم نمایند و یک آرایش درست و منطقی داشته باشیم تا همکارانمان بتوانند به راحتی در فضای مهیا شده به انجام فعالیت بپردازند. 

وزیرآموزش و پرورش اظهارکرد: در نظام آموزش و پرورش کشور باید به بهره ‎وری توجه کنیم و اثربخشی کارهایمان را دریابیم. بهره‎ وری؛ کارایی و اثربخشی را شامل می‎‌شود، لذا باید به آن توجه کرد و متولی و تنظیم‌گر این امر شما معاونان هستید. 

وی در ادامه عنوان کرد: لازم است از همه ظرفیت‎‌های موجود در آموزش و پرورش مانند ظرفیت معلمان، بازنشستگان و پیشکسوتان، اولیا و دانش آموزان استفاده نماییم و به مطالبات آنان توجه ویژه داشته باشیم. 

نوری گفت: باید بر روی حکمرانی خوب و موضوع فناوری اطلاعات و ارتباطات بیشتر کار کنیم و فعالیت‎‌هایمان را در بسترهای نوین انجام دهیم. همچنین مشارکت دادن بخش‎های عمومی و خصوصی نیزکاری است که باید معاونان برنامه ریزی و توسعه منابع انجام دهند. 

وزیر آموزش و پرورش بر نقش موثر خیرین در حوزه معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع تاکید کرد و گفت: از مردم و دانشگاهیان برای انجام کارها کمک بخواهید و با ایجاد یک شبکه و راه اندازی یک نظام شبکه ‎ای، کارها را پیش ببرید. 

وی ادامه داد: درموضوع مسکن و بیمه فرهنگیان اقدامات خوبی انجام دهید ما نیز از اینگونه اقدامات پشتیبانی و حمایت می‎کنیم و پروژه ‎های نیمه تمام را با مشارکت تمام کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز