خبرگزاری کار ایران

تیم‌های واکنش سریع از ۵ استان مجاور اعزام شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۸۰۳

سرپرست جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی با اشاره به وقوع زمین‌لرزه ۵.۹ ریشتری در عمق ۷ کیلومتری زمین در خوی گفت: چهار تیم ارزیاب هلال‌احمر برای بررسی میزان خسارات احتمالی این زمین لرزه به منطقه اعزام شده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، حمید محبوبی گفت: ساعت ۲۱:۴۴ امشب هشتم بهمن‌ماه زمین‌لرزه‌ای با قدرت ۵.۹ ریشتر خوی را لرزاند که در پی آن چهار تیم ارزیاب هلال‌احمر شامل ۲۰ امدادگر آموزش‌دیده به منطقه اعزام شدند. همچنین تماس با فرمانداری خوی و دهیاری‌ها و خانه‌های هلال در سطح شهر و روستاهای آن برای بررسی میزان خسارات احتمالی و صرورت امدادرسانی برقرار شده است.

محبوبی تاکید کرد: هلال‌احمر استان در تمام شعب و پایگاه‌ها به حالت آماده‌باش درآمده است.

اعلام وضعیت قرمز و اعزام تیم‌های واکنش سریع از ۵ استان مجاور

ساعت ۲۳:۰۰

سازمان امداد و نجات وضعیت قرمز اعلام کرد و تیم‌های واکنش سریع جمعیت‌های هلال احمر آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، زنجان و قزوین به شهرستان خوی در آذربایجان غربی اعزام شدند و اقلام امدادی از استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل و کردستان برای پشتیبانی از هلال احمر آذربایجان غربی در حال خروج از انبار و اعزام به منطقه زلزله زده هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز