خبرگزاری کار ایران

در کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران صورت گرفت؛

آغاز بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۷۵۸

کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران کار خود را در خصوص بررسی بودجه ۱۴۰۲ شهرداری تهران آغاز کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران؛ به منظور بررسی بودجه ۱۴۰۲ شهرداری تهران، کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران تشکیل جلسه داد.

بر اساس این گزارش اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران و کارشناسان این کمیسیون با حضور در سالن شیبانی شورای شهر میزبان معاونین مالی و اقتصادی، شهرسازی و مدیر کل بودجه شهرداری تهران بودند.

در این جلسه معاون مالی و مدیر کل درآمد شهرداری تهران از روند تحقق درآمد سال ۱۴۰۱ و پیش بینی‌های صورت گرفته در این خصوص تا پایان سال گزارش دادند.

همچنین مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران گزارشی از روند تدوین لایحه بودجه و اقدامات صورت گرفته در این خصوص ارائه داد.

در ادامه این جلسه معاون شهرسازی شهردار تهران به توضیحی در خصوص پیش بینی‌ها از بودجه حوزه شهرسازی برای سال جاری و سال آینده پرداخت.

در ادامه فرایند بررسی بودجه، کارشناسان کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گزارشی در خصوص لایحه بودجه در بخش درآمدها و منابع را قرائت کردند.

در این گزارش به عملکرد شهرداری و پیش‌بینی عملکرد برای سال آینده و همینطور اعداد واقعی در این خصوص اشاره شد.

گفتنی است با توجه به نظرات کارشناسی ارائه شده کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در روز آینده نیز مباحث بودجه‌ای را ادامه خواهد داد و نهایتاً نظرات تخصصی کمیسیون‌ها در خصوص سقف بودجه سال ۱۴۰۲ و بخش درآمدها و منابع به هیئت رئیسه شورا اعلام خواهد کرد.

شایان ذکر است، پس از اعلام نظر کمیسیون برنامه و بودجه، جلسه کمیسیون تلفیق در روز دوشنبه در شورای اسلامی شهر تهران برگزار خواهد شد تا نظر کمیسیون تلفیق در مورد سقف بودجه ۱۴۰۲ دریافت و نهایتا در روز سه شنبه در صحن شورا مورد بررسی و تصویب نهایی قرار گیرد. پس از تصویب عدد بودجه ۱۴۰۲ جلسات فشرده کمیسیون‌ها به منظور بررسی مصارف بودجه به مدت سه هفته با حضور همه سازمان ها، شرکت‌ها و مناطق شهرداری آغاز خواهد شد.

بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته بودجه ۱۴۰۲ شهرداری تهران می‌بایست در روز دوم اسفند در صحن شورا به تصویب برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز