خبرگزاری کار ایران

استقرار ۹ کانکس برای استمرار روند تحصیل درمناطق زلزله زده شهرستان خوی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۱۹۵

مدیرکل نوسازی مدارس استان آذربایجان غربی در پی زمین لرزه ۵/۴ ریشتری شهرستان خوی و آسیب دیدن برخی از مدارس شهرستان، از استقرار تعداد ۹ کانکس جهت استمرار روند یادگیری دانش آموزان در مناطق زلزله زده شهرستان خوی خبرداد.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در پی دستور ویژه رئیس سازمان نوسازی کشور برای تلاش بر متوقف نشدن روند آموزش دانش آموزان شهرستان خوی که به سبب زمین لرزه ۵/۴ ریشتری هفته گذشته و آسیب دیدن برخی از مدارس شهرستان امکان ادامه تحصیل را نداشتند، تعداد ۹ کانکس برای مدارس این شهرستان در نظر گرفته شد که یک کانکس مستقر و ۵کانکس روز سه شنبه و ۳کانکس تا آخر هفته جاری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. 

مدیر کل نوسازی مدارس استان آذربایجان غربی با بیان خبر فوق افزود: آنچه اکنون مهم است تلاش بر متوقف نشدن روند آموزش دانش آموزان می‌باشد، که با تسریع در تعمیرات جزیی مدارس کمتر آسیب دیده و جایگزینی کانکس در مدارس نیاز به تخریب، این روند تسهیل یافت. 

وی در خصوص ادامه تحصیل دانش آموزان گفت: با کمک اداره کل آموزش و پرورش استان از روز نخست، روند آموزش در مدارس جایگزین و یا به شیوه غیرحضوری دنبال و زمینه ادامه تحصیل دانش آموزان در فضای امن فراهم شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز