خبرگزاری کار ایران

معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اعلام کرد:

فراخوان دعوت از معماران مجرب برای طراحی مساجد در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۱۱۲

معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، طی فراخوانی از معماران و اساتید مجرب در حوزه طراحی مساجد و اماکن مذهبی، دعوت به همکاری کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، حامد سلیمی سرپرست اداره کل معماری و ساختمان شهرداری تهران درخصوص این فرخوان گفت: معاونت شهرسازی و معماری با توجه به جایگاه ویژه مساجد در سیما و منظر شهری و همچنین به منظور ارتقاء کیفی طرح مساجد شهر، از معماران و اساتید مجرب در حوزه طراحی مساجد و اماکن مذهبی دعوت به همکاری می کند.

وی ادامه داد: معمارانی که دارای سابقه مرتبط در حوزه طراحی مساجد هستند، می توانند سوابق حرفه ای خود را جهت بررسی به نشانی پست الکترونیک اداره کل معماری و ساختمان معاونت شهرسازی و معماری به آدرس arch_st.shahrsazi@yahoo.com ارسال کنند.

سلیمی افزود: برای شرکت در این فراخوان، ارائه مدارک، شامل تصویر آخرین مدرک تحصیلی و سوابق پژوهشی و حرفه‌ای اعم از نقشه ها و تصاویر منتخب از تجارب حرفه ای در خصوص پروژه های مذهبی، ضروری است.

لازم به ذکر است، علاقمندان و داوطلبین محترم جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ثابت ۹۶۰۲۶۱۷۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز