خبرگزاری کار ایران

در تفاهم‌نامه همکاری با گروه مالی بانک مسکن عنوان شد:

ساخت ۵۶۰ واحد مسکونی برای اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۲۹۲

تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه صنعتی شریف و گروه مالی بانک مسکن به منظور تأمین مالی خوابگاه دانشجویی متأهلی و ساخت ۵۶۰ واحد مسکونی برای اعضای هیئت علمی دانشگاه منعقد شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه صنعتی شریف و گروه مالی بانک مسکن با حضور رسول جلیلی رئیس دانشگاه صنعتی شریف، علی عسگری سرپرست بانک مسکن، سعید شیرزادی مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن و مصطفی زمانیان مشاور وزیر علوم، تحقیقات وفناوری و دبیر ستاد خیرین آموزش عالی و جمعی از مدیران و مسئولین این دو مجموعه برگزار شد. 

این تفاهم‌نامه با هدف همکاری میان دانشگاه صنعتی شریف و گروه مالی بانک مسکن در خصوص تأمین مالی خوابگاه دانشجویی متأهلی و مساعی و مشارکت جهت تأمین مالی برای ساخت۵۶۰ واحد مسکونی ویژه اعضای هیئت علمی دانشگاه منعقد شده است. 

انجام فعالیت‌های پژوهشی در راستای حل مسائل و رفع نیازهای بانک مسکن، در صورت لزوم تأسیس پژوهشکده یا مرکز پژوهشی همکاری مشترک، استفاده از ظرفیت استاد مهمان در صنعت ساختمان به منظور شناسایی بیشتر معضلات توسط دانشگاه از جمله مواردی است که در این تفاهم‌نامه آمده است. 

همچنین توانمندسازی و تأمین منابع انسانی از طریق؛ استفاده از ظرفیت‌های تأمین منابع انسانی دانشگاه، برگزاری دوره‌های آموزشی، رویدادها، سمینارها و نشست‌های تخصصی مشترک داخلی و بین‌المللی و تخصیص ظرفیت برای کارآموزی دانشجویان دانشگاه از دیگر بندهای این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز