خبرگزاری کار ایران

عامل شهادت سروان «احمد کشوری‌نیا» دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۷۱۱

با تلاش مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی و همکاری پلیس آگاهی کردستان عامل شهادت سروان «احمد کشوری‌نیا» که روز گذشته با رضایت خانواده اعضای بدن او اهدا شد، بامداد امروز دستگیر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، در روز هفدهم دی ماه سال جاری سروان «احمد کشوری‌نیا» فرمانده یگان امداد شهرستان ساوه در حین ماموریت تعقیب و مراقبت خودرو قاچاقچیان کالا دارای پلاک سرقتی، بر اثر برخورد عمدی خودرو حاوی کالای قاچاق با خودروی گشت پلیس، به بیرون خودرو پرتاب و سرش با زمین برخورد و به شدت مجروح می شود. 

در این حادثه متاسفانه سروان کشوری‌نیا به علت مرگ مغزی پس از چند روز به فیض عظمای شهادت نائل و راننده خودرو شوتی با سرعت از محل متواری می‌شود. 

در این راستا دو تیم از افسران زبده پلیس آگاهی استان مرکزی، شناسایی و دستگیری عامل این جنایت را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با همکاری پلیس آگاهی استان کردستان با کمترین سرنخ های موجود تحقیقات گسترده پلیسی را آغاز و سرانجام بامداد روز جاری با اقدامات اطلاعاتی محل اختفای عامل این جنایت را در شهرستان سنندج شناسایی و در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند. 

گفتنی است، با توجه به مرگ مغزی شهید کشوری‌نیا، روز جمعه خانواده او، اعضای بدن فرمانده فقید یگان امداد ساوه را اهدا کردند. از این شهید بزرگوار 2 کلیه، 2 قرنیه و یک کبد برداشته شده است و برای پیوند به پنج بیمار نیازمند اهدا شده و به آنان زندگی دوباره بخشیده است. همچنین پانکراس وی برای استخراج سلول های بنیادی در اختیار قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز