خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمرخبر داد:

مشارکت پایدار و فعال ۹۴ هزار داوطلب زن در طرح‌های سازمان داوطلبان هلال احمر

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۳۰۵

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر از مشارکت پایدار و اثرگذار ۹۴ هزار داوطلب زن در طرح‌ها و برنامه‌های سالانه این سازمان خبر داد.

به گزارش ایلنا وحید سلیمی‌ با تبریک فرا رسیدن زادروز فرخنده حضرت زهرا(س) و روز زن، در خصوص نقش و جایگاه زنان در تحقق اهداف و ماموریت های سازمان هلال احمر گفت: از مجموع ۲۷۰ هزار داوطلب فعال سازمان داوطلبان، ۹۴ هزار و ۸۱۸ تن از آنان را بانوان داوطلب تشکیل می دهند که در برنامه‌ها و طرح های سالانه این سازمان مشارکت منظم، مستمر و موثر دارند.

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر با اشاره به دو برنامه اخیر و مهم سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر یعنی نذر آب و یلدانه اظهار کرد: به عنوان نمونه ای از جامعه آماری بانوان داوطلب در برنامه‌های ملی، می‌توان از حضور بیش از ۲۸۰۰ داوطلب زن در طرح یلدانه و مشارکت تخصصی و مهارت محور ۲۶۱ بانوی داوطلب پزشک و پیراپزشک در برگزاری کاروان‌های سلامت برنامه نذر آب امسال سازمان داوطلبان مثال به میان آورد.

وی با تقدیر و تجلیل از مقام و منزلت و نقش آفرینی بانوان داوطلب در دیگر برنامه‌های سازمان داوطلبان از جمله سلامت یار، هلال رحمت، ارمغان مهر،مددکاری اجتماعی، بانک امانات تجهیزات پزشکی،خانه‌های هلال ، پروژه‌های داوطلبی، اهدای خون و پنجره‌های امید، از سیاستگذاری و برنامه ریزی این سازمان در راستای بهره مندی بیش از پیش از ظرفیت زنان ایران زمین در زمینه ماموریت ها و اهداف بشردوستانه،عام المنفعه و خدمات داوطلبانه خبر داد.

سلیمی در بخش دیگری از سخنان خود به آمار زنانه شاغل در سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر استناد و اظهار کرد: از مجموع ۸۱ کارمند این سازمان ۳۳ نفر معادل ۴۱ درصد را پرسنل زن تشکیل می دهند که از این تعداد ۲۰ نفر دارای مدرک کارشناسی و هشت نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند.

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر ادامه داد: پنج نفر از کارکنان زن در پُست رئیس اداره قرار دارند و سه نفر از آنان کارشناس مسئول حوزه کاری خود هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر سلیمی در پایان با بیان اینکه انقلاب اسلامی موجب شکوفایی استعدادهای ذاتی و والای زنان و ارتقای جایگاه اجتماعی و مقام معنوی زن به معنای حقیقی کلمه شد،گفت: سازمان داوطلبان از حضور و ایفای نقش داوطلبانه زنان در جهت اهداف بشردوستانه و خدمات اجتماعی استقبال می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز