خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

استیضاح وزیر بهداشت هنوز اعلام وصول نشده است/ نمایندگان نگران وضعیت دارو هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۷۰۴

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان این که هنوز استیضاح وزیر بهداشت اعلام وصول نشده است، گفت: نمایندگان به دلیل تنگناهای اقتصادی کشور نگران وضعیت دارو هستند.

به گزارش ایلنا، رحمت‌الله فیروزی پوربادی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ضمن ارزیابی عملکرد وزیر بهداشت گفت: در ارتباط با کرونا وزارت بهداشت، ارگان‌ها و نهادها مانند بسیج و مردم کمک کردند، که در نهایت به خوبی مهار و کنترل شد که قابل تقدیر است. اما در رابطه با مباحث و مشکلاتی که مطرح است نمایندگان یکسری انتظارات دارند که باید آنها را نسبت به عملکردها قانع کرد. البته در کشور تنگناهای اقتصادی وجود دارد و از این رو نمایندگان بابت وضعیت دارو و انتظاراتی که در مراکز درمانی وجود دارد، نگرانی‌هایی دارند.

وی افزود: در مجموع آنچه که اهمیت دارد تعامل دولت با مجلس و از طرفی حمایت مجلس از دولت است. بر همین اساس اگر انتقاد و سوالی وجود دارد باید دلسوزانه و مشفقانه باشد که در نهایت همگی باهم بتوانیم مشکلات را حل کنیم. از طرفی باید به اظهارات منتقدین نیز توجه کرد که مسائل حل شوند.

فیروزی درباره طرح استیضاح وزیر بهداشت عنوان کرد: در حال حاضر بحث استیضاح چندین وزیر بر سر زبان‌ها است، اما هنوز موردی در مجلس اعلام وصول نشده است. در نهایت امیدوارم نمایندگان و تیم دولت در مذاکرات خود به نتیجه مطلوب برسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز