خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

۴ ایستگاه خط ۶ مترو تا پایان سال راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۲۹۱

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران از راه‌اندازی ۴ ایستگاه در خط ۶ متروی تهران تا پایان سال براساس وعده مدیران شرکت مترو خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام محمد‌ آقامیری، نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در تذکری در یکصد و بیستمین جلسه دوره ششم پارلمان شهری پایتخت به بازدید برخی اعضای شورای شهر از بازدید تست گرم بخش میانی خط ۶ متروی تهران در روز گذشته اشاره کرد و گفت: بخش میانی خط ۶ مترو که امتداد آن به منطقه ۲۰ می‌رسد و در حال حاضر در حد فاصل دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه امام حسین که استعداد ۷ ایستگاه را دارد، تعطیل است.

وی با بیان این که این خط فقط در حد فاصل دانشگاه تربیت مدرس و شهید ستاری فعال بود، عنوان کرد: در چنین شرایطی ۳ رام قطار در این ۶ ایستگاه حبس شده بود که روزانه حدود ۶۰۰ مسافر داشت. اما در این دوره مقرر شد ایستگاه دانشگاه تربیت مدرس به ایستگاه امام حسین(ع) متصل می‌شود که به این صورت این خط دارای ۷ ایستگاه می‌شود.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: اکنون با تکمیل پست برق جنوبی خط ۶ در منطقه جنوبی کیانشهر این ظرفیت ایجاد شده است و ایستگاه‌های کارگر، بوستان لاله، تقاطع میدان ولیعصر و تقاطع میدان هفت تیر تا پایان سال احداث خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز